All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Advertisement and other commercial messages in public service media

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F22%3A00128493" target="_blank" >RIV/00216224:14220/22:00128493 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2022/cofola-2022-06.pdf" target="_blank" >https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2022/cofola-2022-06.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

  • Original language description

    Autor představí příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a tele- vizními programy. Příspěvek zanalyzuje výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tematikou. Autor se dále bude věnovat skryté reklamě, zdůrazňování product place- mentu či neoddělené reklamě ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.

  • Czech name

    Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

  • Czech description

    Autor představí příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a tele- vizními programy. Příspěvek zanalyzuje výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tematikou. Autor se dále bude věnovat skryté reklamě, zdůrazňování product place- mentu či neoddělené reklamě ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50501 - Law

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    COFOLA 2022 část 6

  • ISBN

    9788028002435

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    214-228

  • Publisher name

    Munipress

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Telč

  • Event date

    Apr 21, 2022

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article