All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of administrator?s personal equation on the results in WISC-IIIUK

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F03%3A00008943" target="_blank" >RIV/00216224:14230/03:00008943 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv osobnostní rovnice testátora na výkon dítěte v testech WISC- IIIUK

  • Original language description

    K základním nástrojům psychologa patří nejrůznější testové metody. Psychologie se dovolává jejich objektivity, získané za pomocí akademického bádání. Objektivita je zajištěna taktéž standardizovanou administrací popsanou v manuálech. Otázka, kterou se snaží zodpovědět tato práce je, jakým způsobem celé testování ovlivňuje ten, kdo jednotlivé diagnostické metody administruje. Obzvlášť citlivé toto téma může být při diagnostice dětí. Dítě je vnímavé na to, jakým způsobem s ním dospělí komunikují. Tato práce se zaměřuje na možný vliv osobnostní rovnice testátora na výkon dítěte v testovací situaci. Výzkum se opírá o data sebraná v rámci mezinárodního projektu ELSPAC - druhá vlna šetření jedenáctiletých dětí, probíhajícího na pracovišti CVVOE FSS v Brně. Jedná se o kvantitativní analýzu výsledků z WISC-III u jedenáctiletých dětí v závislosti na osobnostní rovnici testátora.

  • Czech name

    Vliv osobnostní rovnice testátora na výkon dítěte v testech WISC- IIIUK

  • Czech description

    K základním nástrojům psychologa patří nejrůznější testové metody. Psychologie se dovolává jejich objektivity, získané za pomocí akademického bádání. Objektivita je zajištěna taktéž standardizovanou administrací popsanou v manuálech. Otázka, kterou se snaží zodpovědět tato práce je, jakým způsobem celé testování ovlivňuje ten, kdo jednotlivé diagnostické metody administruje. Obzvlášť citlivé toto téma může být při diagnostice dětí. Dítě je vnímavé na to, jakým způsobem s ním dospělí komunikují. Tato práce se zaměřuje na možný vliv osobnostní rovnice testátora na výkon dítěte v testovací situaci. Výzkum se opírá o data sebraná v rámci mezinárodního projektu ELSPAC - druhá vlna šetření jedenáctiletých dětí, probíhajícího na pracovišti CVVOE FSS v Brně. Jedná se o kvantitativní analýzu výsledků z WISC-III u jedenáctiletých dětí v závislosti na osobnostní rovnici testátora.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LN00A023" target="_blank" >LN00A023: Centre for the research of the formation of personality in ethnical and social contexts</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociální procesy a osobnost 2003

  • ISBN

    80-86633-09-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    86-92

  • Publisher name

    Psychologický ústav FF MU v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2003

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article