Responses to academic stress: longitudinal perspectives
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F08%3A00028431" target="_blank" >RIV/00216224:14230/08:00028431 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy
Original language description
Příspěvek sleduje vztahy mezi problémy a způsoby zvládání v kontextu školního prostředí. Vychází z dat, získaných dotazníkem CTK u 150 adolescentů ve 13 a v 15 letech v rámci české části studie ELSPAC. Sledujeme rozdíly v úrovni faktorově analyticky odvozených okruhů problémů i způsobů zvládání a na základě výsledků korelační analýzy diskutujeme o vývojových trendech mezi 13. a 15. rokem věku.
Czech name
Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy
Czech description
Příspěvek sleduje vztahy mezi problémy a způsoby zvládání v kontextu školního prostředí. Vychází z dat, získaných dotazníkem CTK u 150 adolescentů ve 13 a v 15 letech v rámci české části studie ELSPAC. Sledujeme rozdíly v úrovni faktorově analyticky odvozených okruhů problémů i způsobů zvládání a na základě výsledků korelační analýzy diskutujeme o vývojových trendech mezi 13. a 15. rokem věku.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů