All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The possibilities and the limits of functional-semiotic discourse analysis: On the example of the advertising Understanding is Everything

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F10%3A00072726" target="_blank" >RIV/00216224:14230/10:00072726 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příkladu reklamy Understanding is Everything

  • Original language description

    Studie zkoumá s pomocí nástrojů strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy reklamní text Understanding is everything společnosti Gulf Oil Corporation, který byl publikován v roce 1984. Pokouší se odpovědět na otázku, které komunikačně produkčníkontexty, kódy a diskurzy konstruují tento text a mediované obsahy s tímto textem spojené. Hlavním cílem studie je vyhodnotit možnosti a limity strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy v oblasti reklamní a obecně masové komunikace.

  • Czech name

    Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příkladu reklamy Understanding is Everything

  • Czech description

    Studie zkoumá s pomocí nástrojů strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy reklamní text Understanding is everything společnosti Gulf Oil Corporation, který byl publikován v roce 1984. Pokouší se odpovědět na otázku, které komunikačně produkčníkontexty, kódy a diskurzy konstruují tento text a mediované obsahy s tímto textem spojené. Hlavním cílem studie je vyhodnotit možnosti a limity strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy v oblasti reklamní a obecně masové komunikace.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů