Educational Meaning of the Game and Experience in the Post-modern Society
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F02%3A00007094" target="_blank" >RIV/00216224:14410/02:00007094 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti
Original language description
Text tvoří ucelenou kapitolou v knize Studie z teorie a metodiky výchovy. Seznamuje čtenáře s významem hry a výchovy prožitkem ve společnosti, která bývá označována jako postmoderní. Text je určen budoucím učitelům a v závěru jsou uvedeny praktické ukázky her s metodickým rozborem.
Czech name
Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F99%2FP063" target="_blank" >GA406/99/P063: Influence of game on the development of the child's creativity</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Studie z teorie a metodiky výchovy
ISBN
80-86633-00-4
Number of pages of the result
10
Pages from-to
92
Number of pages of the book
—
Publisher name
Katedra peadgogiky PdF MU v Brně; MSD, spol. s.r.o.
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—