Form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00012013" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00012013 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/70883521:_____/04:63501904
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici
Original language description
Studie popisuje cestu od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici.
Czech name
Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici
Czech description
Studie popisuje cestu od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1
ISBN
80-7248-256-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
81-90
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě
Place of publication
Opava
Event location
Opava
Event date
Jan 1, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—