Pedagogic implicit knowledge - a new pedagogic phenomenon?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A_____%2F04%3A63501906" target="_blank" >RIV/70883521:_____/04:63501906 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pedagogické implicitní znalosti - nový pedeutologický fenomén?
Original language description
Studie pojednává o novém pedagogickém fenoménu - pedagogických implicitních znalostech. Charakterizuje pedagogické implicitní znalosti. Podává přehled přístupů k výzkumu implicitních znalostí. Uvádí zkušenosti autorů z tohoto výzkumu.
Czech name
Pedagogické implicitní znalosti - nový pedeutologický fenomén?
Czech description
Studie pojednává o novém pedagogickém fenoménu - pedagogických implicitních znalostech. Charakterizuje pedagogické implicitní znalosti. Podává přehled přístupů k výzkumu implicitních znalostí. Uvádí zkušenosti autorů z tohoto výzkumu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Novinky v pedagogické a školní psychologii
ISBN
80-239-1407-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
67-76
Publisher name
LINGUA
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Aug 29, 2003
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—