All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pedagogic implicit knowledge - a new pedagogic phenomenon?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A_____%2F04%3A63501906" target="_blank" >RIV/70883521:_____/04:63501906 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pedagogické implicitní znalosti - nový pedeutologický fenomén?

  • Original language description

    Studie pojednává o novém pedagogickém fenoménu - pedagogických implicitních znalostech. Charakterizuje pedagogické implicitní znalosti. Podává přehled přístupů k výzkumu implicitních znalostí. Uvádí zkušenosti autorů z tohoto výzkumu.

  • Czech name

    Pedagogické implicitní znalosti - nový pedeutologický fenomén?

  • Czech description

    Studie pojednává o novém pedagogickém fenoménu - pedagogických implicitních znalostech. Charakterizuje pedagogické implicitní znalosti. Podává přehled přístupů k výzkumu implicitních znalostí. Uvádí zkušenosti autorů z tohoto výzkumu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Novinky v pedagogické a školní psychologii

  • ISBN

    80-239-1407-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    67-76

  • Publisher name

    LINGUA

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Aug 29, 2003

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article