The use of didactical tools and media in physics instruction (with respect to textbooks)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022599" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00022599 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce fyziky (se zvláštním zřetelem k učebnicím)
Original language description
V souvislosti s rozvojem informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání je považováno za samozřejmé, že učitel ve výuce tvořivě uplatňuje různé didaktické prostředky a média, a to zejména ty moderní (např. audio-video, ICT). Tato samozřejmost jepovažována za do té míry samozřejmou, že se málokdy stává předmětem empirického výzkumu. Přitom právě výzkum zaměřený na problém využívání (a využitelnosti) didaktických prostředků a médií v reálné výuce by mohl zprostředkovat cennou zpětnou vazbu všem,kteří v dané oblasti pracují. Předkládané výzkumné sdělení je zaměřeno právě tímto směrem. Na základě systematické analýzy videozáznamů 62 vyučovacích hodin fyziky na 2.
Czech name
Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce fyziky (se zvláštním zřetelem k učebnicím)
Czech description
V souvislosti s rozvojem informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání je považováno za samozřejmé, že učitel ve výuce tvořivě uplatňuje různé didaktické prostředky a média, a to zejména ty moderní (např. audio-video, ICT). Tato samozřejmost jepovažována za do té míry samozřejmou, že se málokdy stává předmětem empirického výzkumu. Přitom právě výzkum zaměřený na problém využívání (a využitelnosti) didaktických prostředků a médií v reálné výuce by mohl zprostředkovat cennou zpětnou vazbu všem,kteří v dané oblasti pracují. Předkládané výzkumné sdělení je zaměřeno právě tímto směrem. Na základě systematické analýzy videozáznamů 62 vyučovacích hodin fyziky na 2.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Research Centre on Schooling</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Hodnocení učebnic
ISBN
978-80-7315-148-5
Number of pages of the result
16
Pages from-to
—
Number of pages of the book
142
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—