Tutoring or Social Support? Reflection on the project Home Tutor
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00025674" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00025674 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel
Original language description
Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině. Studie také přináší reflexi několikátého programu Doučování romských žáků, který organizuje Katedra sociální pedagogiky.
Czech name
Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel
Czech description
Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině. Studie také přináší reflexi několikátého programu Doučování romských žáků, který organizuje Katedra sociální pedagogiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků XV. konference ČAPV
ISBN
978-80-7040-991-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Katedra pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty JU
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Sep 12, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—