All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Support od Pupils with Chronic or Other Serious Illnesses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00051249" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00051249 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním

  • Original language description

    Otázky, spojené s podporou žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním v základní škole, se stále více dostávají do popředí. Jedním z důvodů je i nárůst počtu chronicky nemocných dětí. V textu je vymezena problematika nemocných dětí včetně jejich klasifikace. S takovýmto dítětem se učitel během své praxe velmi pravděpodobně setká. Jeho úkolem je dítě podpořit, ve spolupráci s rodiči přispět k překonání obtížných situací a zachovat kontinuitu vzdělávacího procesu. V rámci podpory je nutná spoluprácepedagogů ze škol při nemocnicích či zdravotnických zařízeních s cílem zajistit potřeby dítěte a snížit tak dopad nemoci. Jednou z možností podpory a intervence v dané oblasti je i výzkumný projekt Comenius 2.1 TIMSIS, jehož cílem je vytvoření materiálů pro učitele a rodiče nemocných žáků.

  • Czech name

    Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním

  • Czech description

    Otázky, spojené s podporou žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním v základní škole, se stále více dostávají do popředí. Jedním z důvodů je i nárůst počtu chronicky nemocných dětí. V textu je vymezena problematika nemocných dětí včetně jejich klasifikace. S takovýmto dítětem se učitel během své praxe velmi pravděpodobně setká. Jeho úkolem je dítě podpořit, ve spolupráci s rodiči přispět k překonání obtížných situací a zachovat kontinuitu vzdělávacího procesu. V rámci podpory je nutná spoluprácepedagogů ze škol při nemocnicích či zdravotnických zařízeních s cílem zajistit potřeby dítěte a snížit tak dopad nemoci. Jednou z možností podpory a intervence v dané oblasti je i výzkumný projekt Comenius 2.1 TIMSIS, jehož cílem je vytvoření materiálů pro učitele a rodiče nemocných žáků.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    VÍTKOVÁ, M. et al. (Eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I (Education of Pupils with Special Educational Needs I)

  • ISBN

    978-80-7315-163-8

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    252-261

  • Number of pages of the book

    354

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter