Communicative approach in foreign language teaching to learners with specific learning difficulties
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026582" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026582 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Original language description
Příspěvek se zabývá vyhodnocením přiměřenosti komunikativního přístupu ve výuce cizího jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Po uvedení do problematiky a objasnění současného pojetí komunikativní kompetence a jejího hodnocení se autorka věnuje metodám cizojazyčného vyučování doporučovaným odborníky v zahraničí pro žáky se specifickými poruchami učení. Tyto metody se liší od komunikativního přístupu např. využitím mateřského jazyka a explicitní výukou gramatiky. Zdůrazňováno je také působení navíce smyslů žáka, využívání různých stylů učení a rozvoj učebních strategií.
Czech name
Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Czech description
Příspěvek se zabývá vyhodnocením přiměřenosti komunikativního přístupu ve výuce cizího jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Po uvedení do problematiky a objasnění současného pojetí komunikativní kompetence a jejího hodnocení se autorka věnuje metodám cizojazyčného vyučování doporučovaným odborníky v zahraničí pro žáky se specifickými poruchami učení. Tyto metody se liší od komunikativního přístupu např. využitím mateřského jazyka a explicitní výukou gramatiky. Zdůrazňováno je také působení navíce smyslů žáka, využívání různých stylů učení a rozvoj učebních strategií.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability.
ISBN
978-80-210-4708-2
Number of pages of the result
8
Pages from-to
—
Number of pages of the book
143
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—