Visuals in geography textbooks: dissertation project introduction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037155" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037155 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vizuální prvky v učebnicích zeměpisu: představení disertačního projektu
Original language description
Vizuální prvky tvoří jednu z hlavních komponent učebnice. Mají vliv na učení se a porozumění novým informacím v textu. Autor v příspěvku představuje svůj disertační projekt týkající se této problematiky. V rámci projektu má být ujasněna terminologie související s problematikou vizuálních prvků v učebnicích, navržen kategoriální systém vizuálních prvků v učebnicích. V návaznosti na to, bude empirickým výzkumem zjišťováno, jak žáci hodnotí používané učebnice zeměpisu z hlediska vizuálních prvků. Za tímtoúčelem budou použity následující metody: kvantitativní i kvalitativní obsahová analýza, pozorování, expertní šetření, rozhovor, dotazník.
Czech name
Vizuální prvky v učebnicích zeměpisu: představení disertačního projektu
Czech description
Vizuální prvky tvoří jednu z hlavních komponent učebnice. Mají vliv na učení se a porozumění novým informacím v textu. Autor v příspěvku představuje svůj disertační projekt týkající se této problematiky. V rámci projektu má být ujasněna terminologie související s problematikou vizuálních prvků v učebnicích, navržen kategoriální systém vizuálních prvků v učebnicích. V návaznosti na to, bude empirickým výzkumem zjišťováno, jak žáci hodnotí používané učebnice zeměpisu z hlediska vizuálních prvků. Za tímtoúčelem budou použity následující metody: kvantitativní i kvalitativní obsahová analýza, pozorování, expertní šetření, rozhovor, dotazník.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ VI. Sborník příspěvků z VI. ročníku studentské vědecké konference
ISBN
978-80-7220-315-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
589
Pages from-to
—
Publisher name
Votobia Olomouc
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Dec 10, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—