All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of Distance Learning Technology in IT Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037951" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037951 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití technologie DiV při výuce IT

  • Original language description

    Při výuce informatických disciplín, ať už je to programování, nebo uživatelské využití počítačů, je velmi často různorodá úroveň znalostí studentů. Z toho důvodu je třeba použít co nejefektivnějšího způsobu výuky pro docílení požadované úrovně znalostí adovedností. Někteří studenti jsou velmi talentovaní a je třeba je vést poněkud jinak než ostatní, aby se jejich talent mohl rozvíjet. Při běžném způsobu výuky je to jen těžko realizovatelné. Využijeme-li distanční studijní opory ve výuce, kterou poněkudjiným způsobem zorganizujeme zlepší se její efektivita a výuku je možné více individualizovat. Příspěvek si klade za cíl nastínit základní způsob použití této metody a ukázat některé výsledky, kterých s ní bylo dosaženo. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

  • Czech name

    Využití technologie DiV při výuce IT

  • Czech description

    Při výuce informatických disciplín, ať už je to programování, nebo uživatelské využití počítačů, je velmi často různorodá úroveň znalostí studentů. Z toho důvodu je třeba použít co nejefektivnějšího způsobu výuky pro docílení požadované úrovně znalostí adovedností. Někteří studenti jsou velmi talentovaní a je třeba je vést poněkud jinak než ostatní, aby se jejich talent mohl rozvíjet. Při běžném způsobu výuky je to jen těžko realizovatelné. Využijeme-li distanční studijní opory ve výuce, kterou poněkudjiným způsobem zorganizujeme zlepší se její efektivita a výuku je možné více individualizovat. Příspěvek si klade za cíl nastínit základní způsob použití této metody a ukázat některé výsledky, kterých s ní bylo dosaženo. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ? se sociálním znevýhodněním

  • ISBN

    978-80-7315-188-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    PedF MU

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article