Teaching English to Pupils with Communication Disorders
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045957" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045957 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Original language description
Kapitola je zaměřena na vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, konkrétně na výuku cizích jazyků (anglického jazyka) na 1.stupni běžných základních škol. V rámci první fáze výzkumného šetření byl ověřován počet integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách Jihomoravského regionu. Připravované následné výzkumné šetření je koncipováno na analýzu a bližší specifikace výuky anglického jazyka u těchto žáků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Czech name
Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Czech description
Kapitola je zaměřena na vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, konkrétně na výuku cizích jazyků (anglického jazyka) na 1.stupni běžných základních škol. V rámci první fáze výzkumného šetření byl ověřován počet integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách Jihomoravského regionu. Připravované následné výzkumné šetření je koncipováno na analýzu a bližší specifikace výuky anglického jazyka u těchto žáků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.
ISBN
978-80-7315-202-4
Number of pages of the result
8
Pages from-to
—
Number of pages of the book
321
Publisher name
Paido Brno
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—