Possibilities of Providing Career Guidance to Pupils with Impaired Communication Abilities in Elementary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063056" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063056 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy
Original language description
Primární problematikou, kterou se tento článek zabývá, je výzkum profesního zaměření pedagogů, kteří vzdělávají žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí hlavního vzdělávacího proudu a také možností poskytování kariérního poradenství (dalšího vzdělávání) žákům s NKS. V článku jsou reflektovány dvě fáze výzkumného šetření. Koncepce empirického výzkumného plánu směřovala k analýze podmínek a přístupů ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředízákladní školy a ověření profesní způsobilosti jejich vyučujících pedagogů.
Czech name
Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy
Czech description
Primární problematikou, kterou se tento článek zabývá, je výzkum profesního zaměření pedagogů, kteří vzdělávají žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí hlavního vzdělávacího proudu a také možností poskytování kariérního poradenství (dalšího vzdělávání) žákům s NKS. V článku jsou reflektovány dvě fáze výzkumného šetření. Koncepce empirického výzkumného plánu směřovala k analýze podmínek a přístupů ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředízákladní školy a ověření profesní způsobilosti jejich vyučujících pedagogů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
ISBN
9788021059412
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
51-61
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—