All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possibilities of Providing Career Guidance to Pupils with Impaired Communication Abilities in Elementary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063056" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063056 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy

  • Original language description

    Primární problematikou, kterou se tento článek zabývá, je výzkum profesního zaměření pedagogů, kteří vzdělávají žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí hlavního vzdělávacího proudu a také možností poskytování kariérního poradenství (dalšího vzdělávání) žákům s NKS. V článku jsou reflektovány dvě fáze výzkumného šetření. Koncepce empirického výzkumného plánu směřovala k analýze podmínek a přístupů ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředízákladní školy a ověření profesní způsobilosti jejich vyučujících pedagogů.

  • Czech name

    Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy

  • Czech description

    Primární problematikou, kterou se tento článek zabývá, je výzkum profesního zaměření pedagogů, kteří vzdělávají žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí hlavního vzdělávacího proudu a také možností poskytování kariérního poradenství (dalšího vzdělávání) žákům s NKS. V článku jsou reflektovány dvě fáze výzkumného šetření. Koncepce empirického výzkumného plánu směřovala k analýze podmínek a přístupů ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředízákladní školy a ověření profesní způsobilosti jejich vyučujících pedagogů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    51-61

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article