Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056808" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056808 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Original language description
Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření představuje první etapu širšího výzkumu, jejímž cílemje zjistit, zda a jak jsou v pilotních inkluzivních školách vzdělávání žáci s narušenou komunikační schopností.
Czech name
Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Czech description
Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření představuje první etapu širšího výzkumu, jejímž cílemje zjistit, zda a jak jsou v pilotních inkluzivních školách vzdělávání žáci s narušenou komunikační schopností.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School.
ISBN
978-80-210-5383-0
Number of pages of the result
7
Pages from-to
127-133
Number of pages of the book
409
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—