Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063986" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063986 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
Original language description
Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou.
Czech name
Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
Czech description
Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax
ISSN
1338-6670
e-ISSN
—
Volume of the periodical
roč. 1
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
12-21
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—