Utilization of Lifelong Learning of Teachers in Career Counseling for Pupils with Impaired Communication Abilities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063688" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063688 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností
Original language description
Tato kapitola se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence a následného kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností ve spolupráci s příslušným poradenským zařízením. Obsah textu shrnuje pouze některé dílčí výsledkykomplementárních výzkumných šetření, která napomohla k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností je žádoucí a nezastupitelnou pro jejich úspěšné vzdělávání a následnou profesní přípravu.
Czech name
Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností
Czech description
Tato kapitola se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence a následného kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností ve spolupráci s příslušným poradenským zařízením. Obsah textu shrnuje pouze některé dílčí výsledkykomplementárních výzkumných šetření, která napomohla k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností je žádoucí a nezastupitelnou pro jejich úspěšné vzdělávání a následnou profesní přípravu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Number of pages of the result
10
Pages from-to
191-200
Number of pages of the book
276
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—