Support of Communicative Competences of Students with Impaired Communication Abilities by Teachers at Primary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071136" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071136 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností pedagogem běžné základní školy
Original language description
Kapitola se primárně zaměřuje na oblast poskytování potřebné logopedické intervence žákům integrovaným pro narušenou komunikační schopností na běžných typech základních škol České republiky. Zaobírá se podporou i následným rozvojem komunikativních kompetencí těchto integrovaných žáků. A to v kontextu výchovně vzdělávacího procesu z pohledu pedagoga participujícího na integraci těchto žáků s narušenou komunikační schopností, který jim současně poskytuje potřebnou speciálně vzdělávací podporu nezbytnou pro rozvoj mnohdy neadekvátně rozvinutých komunikativních kompetencí. V kapitole jsou shrnuty informace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na analýzu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu s podporu jejich komunikativních kompetencí v ohledu s naplňováním jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb.
Czech name
Podpora komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností pedagogem běžné základní školy
Czech description
Kapitola se primárně zaměřuje na oblast poskytování potřebné logopedické intervence žákům integrovaným pro narušenou komunikační schopností na běžných typech základních škol České republiky. Zaobírá se podporou i následným rozvojem komunikativních kompetencí těchto integrovaných žáků. A to v kontextu výchovně vzdělávacího procesu z pohledu pedagoga participujícího na integraci těchto žáků s narušenou komunikační schopností, který jim současně poskytuje potřebnou speciálně vzdělávací podporu nezbytnou pro rozvoj mnohdy neadekvátně rozvinutých komunikativních kompetencí. V kapitole jsou shrnuty informace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na analýzu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu s podporu jejich komunikativních kompetencí v ohledu s naplňováním jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.
ISBN
9788073152451
Number of pages of the result
10
Pages from-to
227-236
Number of pages of the book
319
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—