All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Education of Romany Activists and Students in the Context of Theory Locus of Control

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046492" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046492 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Edukace romských aktivistů a studentů v kontextu jejich místa kontroly

  • Original language description

    Výzkumná sonda se na základě konceptu locus of control snaží objasnit, existuje-li mezi skupinou romských aktivistů a studentů významný příklon k externalismu nebo internalismu. Kladli jsme si výzkumnou otázku, jak pohlíží skupina romských aktivistů a studentů na význam vnitřních a vnějších okolností v jejich životě a snažili se především interpretovat položky vztahující se k vzdělávání. Výzkumný soubor tvořilo 78 romských aktivistů a studentů, kteří vyplňovali čtyřiceti položkový dotazník (locus of control) zjišťující míru externalismu a internalismu).

  • Czech name

    Edukace romských aktivistů a studentů v kontextu jejich místa kontroly

  • Czech description

    Výzkumná sonda se na základě konceptu locus of control snaží objasnit, existuje-li mezi skupinou romských aktivistů a studentů významný příklon k externalismu nebo internalismu. Kladli jsme si výzkumnou otázku, jak pohlíží skupina romských aktivistů a studentů na význam vnitřních a vnějších okolností v jejich životě a snažili se především interpretovat položky vztahující se k vzdělávání. Výzkumný soubor tvořilo 78 romských aktivistů a studentů, kteří vyplňovali čtyřiceti položkový dotazník (locus of control) zjišťující míru externalismu a internalismu).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV.

  • ISBN

    978-80-7315-201-7

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    384

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter