Opportunity and Protection in the education with the Focuse on At-risk children.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047004" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047004 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.
Original language description
Model Kvality života školy ukazuje na faktory edukačních příležitostí a opory pro žáky v riziku poruchy chování. Ti jsou skupinou žáků nejčastěji vylučovanou ze školy a ohroženou nedokončeným vzděláním. Model inkluzivní školy, který kapitole představujeme jsme vytvořily na základě dlouhodobého výzkumu. Inkluzivní škola, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci a kvalitu života v dospělosti.
Czech name
Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.
Czech description
Model Kvality života školy ukazuje na faktory edukačních příležitostí a opory pro žáky v riziku poruchy chování. Ti jsou skupinou žáků nejčastěji vylučovanou ze školy a ohroženou nedokončeným vzděláním. Model inkluzivní školy, který kapitole představujeme jsme vytvořily na základě dlouhodobého výzkumu. Inkluzivní škola, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci a kvalitu života v dospělosti.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Number of pages of the result
7
Pages from-to
—
Number of pages of the book
409
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—