Values as Barriers to Inclusive Education (for Pupils with Behavioral Disorders)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047058" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047058 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Original language description
Tato kapitola se zabývá problematikou hodnot a poruch chování v kontextu inkluzivního vzdělávání. Pojednává konkrétně o tom, jak se patologie hodnot, resp. patologie hodnotových orientací, mohou stát bariérami ve vzdělávání u žáků s poruchami chování. (Teoretická část autorčina výzkumu.)
Czech name
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Czech description
Tato kapitola se zabývá problematikou hodnot a poruch chování v kontextu inkluzivního vzdělávání. Pojednává konkrétně o tom, jak se patologie hodnot, resp. patologie hodnotových orientací, mohou stát bariérami ve vzdělávání u žáků s poruchami chování. (Teoretická část autorčina výzkumu.)
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Number of pages of the result
10
Pages from-to
—
Number of pages of the book
409
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—