All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personality Development Based on Experiential Learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00048655" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00048655 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj osobnosti na podkladě zkušenostního učení

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá teorií zkušenostního učení přenesenou do oblasti fikčních příběhů a identifikace s fikční postavou. Jejich prostřednictvím nabýváme zkušeností s nejrůznějšími tématy, aniž bychom se museli vzdálit ze svého prostředí a aktuální situace. Zkušenostní učení prostřednictvím fikčních příběhů vychází z procesu iden-tifikace s postavou, který bezprostředně souvisí s procesem (sebe)reflexe. Pomocí dotazníkové metody byla zjiš-ťována specifika identifikace s fikčními postavami u současných mladých lidí (výzkumný soubor tvoří 2 169 res-pondentů). Výsledky přinášejí zjištění o vlastnostech identifikovaných postav. Identifikace se u sledovaných jedinců projevuje přesahem v nejrůznějších rovinách reálného života, které souvisejí s rozhodováním, jak uspět na cestě v překonávání překážek.

  • Czech name

    Rozvoj osobnosti na podkladě zkušenostního učení

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá teorií zkušenostního učení přenesenou do oblasti fikčních příběhů a identifikace s fikční postavou. Jejich prostřednictvím nabýváme zkušeností s nejrůznějšími tématy, aniž bychom se museli vzdálit ze svého prostředí a aktuální situace. Zkušenostní učení prostřednictvím fikčních příběhů vychází z procesu iden-tifikace s postavou, který bezprostředně souvisí s procesem (sebe)reflexe. Pomocí dotazníkové metody byla zjiš-ťována specifika identifikace s fikčními postavami u současných mladých lidí (výzkumný soubor tvoří 2 169 res-pondentů). Výsledky přinášejí zjištění o vlastnostech identifikovaných postav. Identifikace se u sledovaných jedinců projevuje přesahem v nejrůznějších rovinách reálného života, které souvisejí s rozhodováním, jak uspět na cestě v překonávání překážek.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F08%2FP176" target="_blank" >GP406/08/P176: Patterns of Moving Images: Film and Audiovisual Reception Among Contemporary Czech Young People</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XXVIII International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-722-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita obrany

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article