Recurrent Sequences and Problem Teaching in Mathematics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052323" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052323 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rekurentní posloupnosti a problémová výuka v matematice
Original language description
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci forem a metod výuky na střední škole. Tématem příspěvku je řešení rekurentních posloupností jako námětu pro problémovou výuku v matematice na středních a vysokých školách. V příspěvku jsou nejprveuvedeny čtyři řešené příklady, následuje problém, jehož řešení navozuje další otázky a problémy vhodné pro zkoumání studentů.
Czech name
Rekurentní posloupnosti a problémová výuka v matematice
Czech description
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci forem a metod výuky na střední škole. Tématem příspěvku je řešení rekurentních posloupností jako námětu pro problémovou výuku v matematice na středních a vysokých školách. V příspěvku jsou nejprveuvedeny čtyři řešené příklady, následuje problém, jehož řešení navozuje další otázky a problémy vhodné pro zkoumání studentů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-779-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
Univerzita Obrany
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
May 19, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—