Case study of Geography: Man and nature and/or man and society?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053019" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053019 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Případová studie Zeměpis: Člověk a příroda anebo člověk a společnost?
Original language description
V kapitole je představena případová studie učitele, který byl spoluautorem a realizátorem školního vzdělávacího programu vzdělávacího oboru Geografie na gymnáziu. Hlavním cílem této případové studie bylo poskytnout hlubší vhled do procesů implementace kurikulární reformy na gymnáziích. Provedené analýzy se zaměřují především na cílovou a obsahovou dimenzi kurikula.
Czech name
Případová studie Zeměpis: Člověk a příroda anebo člověk a společnost?
Czech description
V kapitole je představena případová studie učitele, který byl spoluautorem a realizátorem školního vzdělávacího programu vzdělávacího oboru Geografie na gymnáziu. Hlavním cílem této případové studie bylo poskytnout hlubší vhled do procesů implementace kurikulární reformy na gymnáziích. Provedené analýzy se zaměřují především na cílovou a obsahovou dimenzi kurikula.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Píšová, M., Kostková, K., Janík, T. (eds.). Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.
ISBN
978-80-87000-78-6
Number of pages of the result
31
Pages from-to
145-174
Number of pages of the book
304
Publisher name
Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—