Russian Language Teaching to Gifted Pupils ? Research Project
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054631" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054631 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nadaní žáci ve výuce ruskému jazyku ? výzkumný projekt
Original language description
Studie nahlíží na problematiku výuky ruského jazyka u mimořádně nadaných žáků v kontextu přípravného vzdělávání učitelů ruského jazyka. Autorka prezentuje výsledky výzkumného šetření mezi učiteli ruského jazyka v Jihomoravském kraji. Výzkum byl provedenv rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Czech name
Nadaní žáci ve výuce ruskému jazyku ? výzkumný projekt
Czech description
Studie nahlíží na problematiku výuky ruského jazyka u mimořádně nadaných žáků v kontextu přípravného vzdělávání učitelů ruského jazyka. Autorka prezentuje výsledky výzkumného šetření mezi učiteli ruského jazyka v Jihomoravském kraji. Výzkum byl provedenv rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-812-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
411-420
Publisher name
Univerzita Obrany
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—