All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher education and its quality evaluation in Belgium

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10331333" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10331333 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Příprava učitelů a hodnocení její kvality v Belgii

  • Original language description

    Publikace se zabývá vzděláváním učitelů a hodnocením jeho kvality ve frankofonní části Belgie, s důrazem na vzdělávání učitelů primárních škol. Rysy, silné a slabé stránky současného stavu vzdělávání a perspektivy jeho vývoje jsou nahlíženy v následujících kontextech: (a) v kontextu teoreticko-výzkumného rozpracování kvality učitelů a jejich vysokoškolského vzdělávání, (b) v kontextu současné reformy vysokoškolského vzdělávání a přípravy učitelů a (c) v kontextu hodnotících a sebehodnotících procesů s důrazem na formativní evaluaci studijních programů přípravy učitelů ve frankofonní části Belgie. V závěru jsou identifikována témata pro další diskuzi související se zdokonalováním systému vzdělávání učitelů, zvl. učitelů českých primárních škol. Téma je zpracováno na základě aktuálních zahraničních teoreticko-výzkumných pramenů, pozorování a rozhovorů ve školské praxi a přímé zkušenosti autorky v prezentovaných evaluačních procesech.

  • Czech name

    Příprava učitelů a hodnocení její kvality v Belgii

  • Czech description

    Publikace se zabývá vzděláváním učitelů a hodnocením jeho kvality ve frankofonní části Belgie, s důrazem na vzdělávání učitelů primárních škol. Rysy, silné a slabé stránky současného stavu vzdělávání a perspektivy jeho vývoje jsou nahlíženy v následujících kontextech: (a) v kontextu teoreticko-výzkumného rozpracování kvality učitelů a jejich vysokoškolského vzdělávání, (b) v kontextu současné reformy vysokoškolského vzdělávání a přípravy učitelů a (c) v kontextu hodnotících a sebehodnotících procesů s důrazem na formativní evaluaci studijních programů přípravy učitelů ve frankofonní části Belgie. V závěru jsou identifikována témata pro další diskuzi související se zdokonalováním systému vzdělávání učitelů, zvl. učitelů českých primárních škol. Téma je zpracováno na základě aktuálních zahraničních teoreticko-výzkumných pramenů, pozorování a rozhovorů ve školské praxi a přímé zkušenosti autorky v prezentovaných evaluačních procesech.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-871-4

  • Number of pages

    110

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book