Teacher education and its quality evaluation in Belgium
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10331333" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10331333 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příprava učitelů a hodnocení její kvality v Belgii
Original language description
Publikace se zabývá vzděláváním učitelů a hodnocením jeho kvality ve frankofonní části Belgie, s důrazem na vzdělávání učitelů primárních škol. Rysy, silné a slabé stránky současného stavu vzdělávání a perspektivy jeho vývoje jsou nahlíženy v následujících kontextech: (a) v kontextu teoreticko-výzkumného rozpracování kvality učitelů a jejich vysokoškolského vzdělávání, (b) v kontextu současné reformy vysokoškolského vzdělávání a přípravy učitelů a (c) v kontextu hodnotících a sebehodnotících procesů s důrazem na formativní evaluaci studijních programů přípravy učitelů ve frankofonní části Belgie. V závěru jsou identifikována témata pro další diskuzi související se zdokonalováním systému vzdělávání učitelů, zvl. učitelů českých primárních škol. Téma je zpracováno na základě aktuálních zahraničních teoreticko-výzkumných pramenů, pozorování a rozhovorů ve školské praxi a přímé zkušenosti autorky v prezentovaných evaluačních procesech.
Czech name
Příprava učitelů a hodnocení její kvality v Belgii
Czech description
Publikace se zabývá vzděláváním učitelů a hodnocením jeho kvality ve frankofonní části Belgie, s důrazem na vzdělávání učitelů primárních škol. Rysy, silné a slabé stránky současného stavu vzdělávání a perspektivy jeho vývoje jsou nahlíženy v následujících kontextech: (a) v kontextu teoreticko-výzkumného rozpracování kvality učitelů a jejich vysokoškolského vzdělávání, (b) v kontextu současné reformy vysokoškolského vzdělávání a přípravy učitelů a (c) v kontextu hodnotících a sebehodnotících procesů s důrazem na formativní evaluaci studijních programů přípravy učitelů ve frankofonní části Belgie. V závěru jsou identifikována témata pro další diskuzi související se zdokonalováním systému vzdělávání učitelů, zvl. učitelů českých primárních škol. Téma je zpracováno na základě aktuálních zahraničních teoreticko-výzkumných pramenů, pozorování a rozhovorů ve školské praxi a přímé zkušenosti autorky v prezentovaných evaluačních procesech.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-871-4
Number of pages
110
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—