All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Curricular reform and ideas for foreign language teacher education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055796" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055796 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kurikulární reforma a podněty pro vzdělávání učitelů cizích jazyků

  • Original language description

    V úvodu přinášíme stručný historický exkurz do doby předcházející kurikulární reformě připravené k datu zahájení školního roku 2007/08 a chceme poukázat na některé kritické momenty jejího naplňování. Další část příspěvku se zabývá současným stavem oborových didaktik, které mají za úkol formulovat a argumentačně podložit vzdělávací obsahy školních předmětů. V této souvislosti je zmíněna i problematika vzdělávání budoucích učitelů. Klíčovou částí je analýza konceptu didaktických znalostí obsahu, význam tohoto konceptu pro oborové didaktiky a reflexe výzkumu didaktických znalostí obsahu v didaktice cizích jazyků.

  • Czech name

    Kurikulární reforma a podněty pro vzdělávání učitelů cizích jazyků

  • Czech description

    V úvodu přinášíme stručný historický exkurz do doby předcházející kurikulární reformě připravené k datu zahájení školního roku 2007/08 a chceme poukázat na některé kritické momenty jejího naplňování. Další část příspěvku se zabývá současným stavem oborových didaktik, které mají za úkol formulovat a argumentačně podložit vzdělávací obsahy školních předmětů. V této souvislosti je zmíněna i problematika vzdělávání budoucích učitelů. Klíčovou částí je analýza konceptu didaktických znalostí obsahu, význam tohoto konceptu pro oborové didaktiky a reflexe výzkumu didaktických znalostí obsahu v didaktice cizích jazyků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výzkum výuky cizích jazyků

  • ISBN

    978-80-210-5719-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    100

  • Pages from-to

    21-34

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article