Involvement or Rejection of Students with Autism Spectrum Disorders in Inclusive Education?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055847" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055847 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přijetí nebo odmítnutí žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání?
Original language description
Počet žáků s poruchou autistického spektra (PAS), kteří jsou vzděláváni v běžných třídách, se zvyšuje. Nicméně výzkumy naznačují, že tito žáci mohou být ve zvýšeném riziku izolace a odmítnutí. Výzkum byl založen na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem nebo vysoce funkčním autismem.
Czech name
Přijetí nebo odmítnutí žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání?
Czech description
Počet žáků s poruchou autistického spektra (PAS), kteří jsou vzděláváni v běžných třídách, se zvyšuje. Nicméně výzkumy naznačují, že tito žáci mohou být ve zvýšeném riziku izolace a odmítnutí. Výzkum byl založen na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem nebo vysoce funkčním autismem.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Number of pages of the result
10
Pages from-to
97-106
Number of pages of the book
196
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—