All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Peer Interaction and Bullying among Pupils with Asperger Syndrome

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061184" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061184 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vrstevnické interakce a šikana žáků s Aspergerovým syndromem

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem/vysoce funkčním autismem, a to zejména na vrstevnické vztahy, vrstevnické interakce a šikanu. Téma je velmi aktuální, neboť se počet žáků s Aspergerovýmsyndromem, kteří jsou vzděláváni v třídách běžných škol, zvyšuje. Současné výzkumy naznačují, že takoví žáci jsou snadným terčem šikany, což demonstrujeme kvalitativním šetřením - kazuistikou chlapce s Aspergerovým syndromem/vysoce funkčním autismem doplněnou sociometrickým šetřením ve třídě, kterou navštěvuje. Výsledky výzkumného šetření jsou zpracovány do podoby sociogramů.

  • Czech name

    Vrstevnické interakce a šikana žáků s Aspergerovým syndromem

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem/vysoce funkčním autismem, a to zejména na vrstevnické vztahy, vrstevnické interakce a šikanu. Téma je velmi aktuální, neboť se počet žáků s Aspergerovýmsyndromem, kteří jsou vzděláváni v třídách běžných škol, zvyšuje. Současné výzkumy naznačují, že takoví žáci jsou snadným terčem šikany, což demonstrujeme kvalitativním šetřením - kazuistikou chlapce s Aspergerovým syndromem/vysoce funkčním autismem doplněnou sociometrickým šetřením ve třídě, kterou navštěvuje. Výsledky výzkumného šetření jsou zpracovány do podoby sociogramů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

    405-423

  • Publisher name

    MU

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article