How to fortify teachers´ professional skills and their responsibility
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062412" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062412 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.
Original language description
Publikace shrnuje výsledky aktivity ?Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality? realizované v rámci projektu ?AUTOEVALUACE ? Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě? (2009?2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace).
Czech name
Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.
Czech description
Publikace shrnuje výsledky aktivity ?Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality? realizované v rámci projektu ?AUTOEVALUACE ? Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě? (2009?2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Autoevaluace v praxi českých škol
ISBN
9788087652466
Number of pages of the result
25
Pages from-to
111-135
Number of pages of the book
235
Publisher name
Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—