All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How to fortify teachers´ professional skills and their responsibility

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062412" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062412 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.

  • Original language description

    Publikace shrnuje výsledky aktivity ?Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality? realizované v rámci projektu ?AUTOEVALUACE ? Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě? (2009?2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace).

  • Czech name

    Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.

  • Czech description

    Publikace shrnuje výsledky aktivity ?Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality? realizované v rámci projektu ?AUTOEVALUACE ? Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě? (2009?2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Autoevaluace v praxi českých škol

  • ISBN

    9788087652466

  • Number of pages of the result

    25

  • Pages from-to

    111-135

  • Number of pages of the book

    235

  • Publisher name

    Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter