All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-evaluation in the practise of Czech schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139351" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139351 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Autoevaluace v praxi českých škol

  • Original language description

    Publikace shrnuje výsledky aktivity "Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality" realizované v rámci projektu "AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě" (2009-2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace). V poslední, nejobsažnější části publikace je představeno pět konkrétních příkladů z pr

  • Czech name

    Autoevaluace v praxi českých škol

  • Czech description

    Publikace shrnuje výsledky aktivity "Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality" realizované v rámci projektu "AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě" (2009-2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace). V poslední, nejobsažnější části publikace je představeno pět konkrétních příkladů z pr

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87652-46-6

  • Number of pages

    235

  • Publisher name

    Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book