All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Access of Class towards Social Inclusion of Pupils with Impaired Communication Ability in Inclusive Elementary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063106" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063106 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy

  • Original language description

    Kapitola prezentuje výzkumné šetření zaměřené na vliv třídního kolektivu a školy na proces sociálního začlenění žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z cílů šetření byla ověření míry socializace žáků s narušenou komunikační schopností mezi intaktní většinou a jejich přijetí kolektivem třídy. Stěžejní technikou výzkumného šetření byl dotazník, realizované šetření bylo však charakteru smíšeného, neboť pro úplnost získaných dat a informací bylo dále využito rozhovoru a participačního pozorování kvalitativní části šetření.

  • Czech name

    Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy

  • Czech description

    Kapitola prezentuje výzkumné šetření zaměřené na vliv třídního kolektivu a školy na proces sociálního začlenění žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z cílů šetření byla ověření míry socializace žáků s narušenou komunikační schopností mezi intaktní většinou a jejich přijetí kolektivem třídy. Stěžejní technikou výzkumného šetření byl dotazník, realizované šetření bylo však charakteru smíšeného, neboť pro úplnost získaných dat a informací bylo dále využito rozhovoru a participačního pozorování kvalitativní části šetření.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.

  • ISBN

    9788021059962

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    63-70

  • Number of pages of the book

    266

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter