The Research among Teachers of Russian Language to Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in the Context of Integration and Inclusion
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063712" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063712 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkumné šetření mezi učiteli ruského jazyka k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v kontextu integrace a inkluze
Original language description
Příspěvek předkládá výsledky dílčího výzkumného projektu k otázkám hodnocení v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení (dále SPU), jež byl realizován v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443). Snahou autora je analyzovat problematiku hodnocení ve výuce cizích jazyků v českých poměrech v kontextu integrace a inkluze. Cílem výzkumu je reálné zjištění, jaké typy hodnocení učitelé ruštiny na 2. stupnizákladních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií Jihomoravského kraje běžně využívají při své práci se žáky s SPU. Výzkumná sonda byla provedena metodou obsahové analýzy, dotazníkového šetření, rozhovoru v ohniskové skupině učitelů cizích jazyků.
Czech name
Výzkumné šetření mezi učiteli ruského jazyka k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v kontextu integrace a inkluze
Czech description
Příspěvek předkládá výsledky dílčího výzkumného projektu k otázkám hodnocení v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení (dále SPU), jež byl realizován v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443). Snahou autora je analyzovat problematiku hodnocení ve výuce cizích jazyků v českých poměrech v kontextu integrace a inkluze. Cílem výzkumu je reálné zjištění, jaké typy hodnocení učitelé ruštiny na 2. stupnizákladních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií Jihomoravského kraje běžně využívají při své práci se žáky s SPU. Výzkumná sonda byla provedena metodou obsahové analýzy, dotazníkového šetření, rozhovoru v ohniskové skupině učitelů cizích jazyků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM
ISBN
9788072318650
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Obrany
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—