All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Informal Education as a educational approach of sociály diadvantaged pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063736" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063736 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Informální edukace jako jedna z forem netradičního vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků.

  • Original language description

    Ve své deskriptivní studii pojednávající o informální edukaci popisuje Richard Macků teorii specifického přístupu stojícího na rozhraní výchovy a sociální práce. Informal Education (jak je v originále přístup nazýván) se uplatňuje při činnostech s dětmia mladými ze sociálně znevýhodněných skupin. Zcela právem tak můžeme srovnávat principy Informal Education s principy uplatňovanými v sociální pedagogice. Vzhledem k tomu, že mezi tyto principy patří především konverzace a vlastní osobní příklad pedagoga, nastiňuje autor v textu i možnou souvislost informální edukace a animace.

  • Czech name

    Informální edukace jako jedna z forem netradičního vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků.

  • Czech description

    Ve své deskriptivní studii pojednávající o informální edukaci popisuje Richard Macků teorii specifického přístupu stojícího na rozhraní výchovy a sociální práce. Informal Education (jak je v originále přístup nazýván) se uplatňuje při činnostech s dětmia mladými ze sociálně znevýhodněných skupin. Zcela právem tak můžeme srovnávat principy Informal Education s principy uplatňovanými v sociální pedagogice. Vzhledem k tomu, že mezi tyto principy patří především konverzace a vlastní osobní příklad pedagoga, nastiňuje autor v textu i možnou souvislost informální edukace a animace.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie

  • ISBN

    9788073152246

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    193-200

  • Number of pages of the book

    221

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter