Personality-oriented professional training of social educators: Applied improvisation as a method of professional development and a tool for practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00128801" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00128801 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe
Original language description
Kapitola nejprve popisuje koncepci osobnostně orientované profesní přípravy sociálních pedagogů na Katedře sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Další kapitoly jsou poté věnovány kurzu aplikované improvizace, který je nejmladší inovací v tomto modulu. Autoři se zabývají dosavadním výzkumem ve využití aplikované improvizace v oblastech souvisejících s možným uplatněním sociálních pedagogů a nastiňují možnosti využití aplikované improvizace v profesním vzdělávání sociálních pedagogů. Poslední část kapitoly tvoří shrnutí výzkumu zabývajícího se rozvojem sociálních a emočních kompetencí sociálních pedagogů prostřednictvím aplikované improvizace.
Czech name
Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe
Czech description
Kapitola nejprve popisuje koncepci osobnostně orientované profesní přípravy sociálních pedagogů na Katedře sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Další kapitoly jsou poté věnovány kurzu aplikované improvizace, který je nejmladší inovací v tomto modulu. Autoři se zabývají dosavadním výzkumem ve využití aplikované improvizace v oblastech souvisejících s možným uplatněním sociálních pedagogů a nastiňují možnosti využití aplikované improvizace v profesním vzdělávání sociálních pedagogů. Poslední část kapitoly tvoří shrnutí výzkumu zabývajícího se rozvojem sociálních a emočních kompetencí sociálních pedagogů prostřednictvím aplikované improvizace.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí.
ISBN
9788056805336
Number of pages of the result
22
Pages from-to
136-157
Number of pages of the book
176
Publisher name
Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a Vedy, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—