CLIL: Scaffolding or how to support both learners and teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063834" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063834 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CLIL: Scaffolding aneb jak podpořit žáka i učitele
Original language description
Příspěvek se zabývá možnými způsoby podpory žáků při výuce odborných předmětů za použití metody CLIL (content and language integrated learning). Vzhledem k dvojím cílům hodiny vedené metodou CLIL musí učitel ve vyučovacím procesu zohledňovat potřebu podpory jak cílů oborové výuky, tak cílů jazykových, které se do značné míry odlišují od cílů v běžných hodinách cizího jazyka. Příspěvek se na základě vlastního původního výzkumu snaží vysvětlit, jaký je vztah mezi vyučováním a učením se, a nabízí soubor strategií podpory učebních procesů použitelných jak pro dosažení cílů v odborném předmětu tak především cílů jazykových.
Czech name
CLIL: Scaffolding aneb jak podpořit žáka i učitele
Czech description
Příspěvek se zabývá možnými způsoby podpory žáků při výuce odborných předmětů za použití metody CLIL (content and language integrated learning). Vzhledem k dvojím cílům hodiny vedené metodou CLIL musí učitel ve vyučovacím procesu zohledňovat potřebu podpory jak cílů oborové výuky, tak cílů jazykových, které se do značné míry odlišují od cílů v běžných hodinách cizího jazyka. Příspěvek se na základě vlastního původního výzkumu snaží vysvětlit, jaký je vztah mezi vyučováním a učením se, a nabízí soubor strategií podpory učebních procesů použitelných jak pro dosažení cílů v odborném předmětu tak především cílů jazykových.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
CLIL do škol
ISBN
9788021059382
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
21-31
Publisher name
Pedagogická fakulta MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—