All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The nature of student teachers professional vision - theoretical background and research methodology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063847" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063847 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka ? teoretická východiska a metodologie výzkumu

  • Original language description

    Tato kapitola si klade za cíl představit nástroj pro zkoumání profesního vidění učitelů, především pak jedné z jeho složek ? uvažování založeného na znalostech. Profesní vidění odkazuje ke specifickému způsobu, jakým příslušníci určité profese ?vidí? situace související s jejich doménou (na rozdíl od příslušníků jiných profesí nebo laiků). Tato kapitola nejprve vymezuje profesní vidění a popisuje metodologie a výsledky studií, které tento koncept zkoumaly. Následně představuje námi navržený výzkumný nástroj pro zkoumání profesního vidění učitelů a výsledky jeho ověřování v rámci pilotního výzkumu. V závěru naznačíme směřování dalšího výzkumu i jeho význam pro pedagogickou teorii i praxi.

  • Czech name

    Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka ? teoretická východiska a metodologie výzkumu

  • Czech description

    Tato kapitola si klade za cíl představit nástroj pro zkoumání profesního vidění učitelů, především pak jedné z jeho složek ? uvažování založeného na znalostech. Profesní vidění odkazuje ke specifickému způsobu, jakým příslušníci určité profese ?vidí? situace související s jejich doménou (na rozdíl od příslušníků jiných profesí nebo laiků). Tato kapitola nejprve vymezuje profesní vidění a popisuje metodologie a výsledky studií, které tento koncept zkoumaly. Následně představuje námi navržený výzkumný nástroj pro zkoumání profesního vidění učitelů a výsledky jeho ověřování v rámci pilotního výzkumu. V závěru naznačíme směřování dalšího výzkumu i jeho význam pro pedagogickou teorii i praxi.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

  • ISBN

    9788021061323

  • Number of pages of the result

    17

  • Pages from-to

    131-147

  • Number of pages of the book

    354

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter