All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teachers' professional vision and its development through videoclubs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00088736" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00088736 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/858" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/858</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8305-2016" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8305-2016</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů

  • Original language description

    Příslušníci různých profesí se odlišují nejen svými znalostmi, dovednostmi a činnostmi, které vykonávají, ale také tím, jak vnímají – vidí – situace, které se vztahují k výkonu profese: odlišují se svým profesním viděním. Tato kniha je výsledkem výzkumného projektu Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka) (2013-2016). Kladla si za cíl uvést koncept profesního vidění do domácího odborného diskursu a vytvořit a výzkumně ověřit koncepci profesních videoklubů jakožto možností rozvíjení profesního vidění učitelů. Výzkumná část knihy představuje s oporou o kvalitativní studie nejen povahu profesního vidění učitelů anglického jazyka, ale i to, jak se změnilo po účasti ve videoklubech. Kniha chce přispět k diskusi o profesním vidění jako součásti profesionality učitele a o možnostech využití profesních učících se komunit a videosekvencí výuky ve vzdělávání učitelů. e-ISBN 978-80-210-8305-9

  • Czech name

    Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů

  • Czech description

    Příslušníci různých profesí se odlišují nejen svými znalostmi, dovednostmi a činnostmi, které vykonávají, ale také tím, jak vnímají – vidí – situace, které se vztahují k výkonu profese: odlišují se svým profesním viděním. Tato kniha je výsledkem výzkumného projektu Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka) (2013-2016). Kladla si za cíl uvést koncept profesního vidění do domácího odborného diskursu a vytvořit a výzkumně ověřit koncepci profesních videoklubů jakožto možností rozvíjení profesního vidění učitelů. Výzkumná část knihy představuje s oporou o kvalitativní studie nejen povahu profesního vidění učitelů anglického jazyka, ale i to, jak se změnilo po účasti ve videoklubech. Kniha chce přispět k diskusi o profesním vidění jako součásti profesionality učitele a o možnostech využití profesních učících se komunit a videosekvencí výuky ve vzdělávání učitelů. e-ISBN 978-80-210-8305-9

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA13-21961S" target="_blank" >GA13-21961S: Exploring professional vision and its development through video-based analysis (from the perspective of teachers of English as a foreign language)</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021083042

  • Number of pages

    154

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book