Self-esteem of Younger School-age Children with Specific Learning Disabilities in Foreign Language Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063891" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063891 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení
Original language description
Studie se zabývá sebehodnocením žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci,u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení v cizojazyčné výuce a jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu ? žáci, učitelé a rodiče. Výzkum byl realizován v letech 2011 a 2012 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Czech name
Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení
Czech description
Studie se zabývá sebehodnocením žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci,u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení v cizojazyčné výuce a jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu ? žáci, učitelé a rodiče. Výzkum byl realizován v letech 2011 a 2012 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání ? aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Výzkum ? teorie ? praxe ? profesní příprava
ISBN
9788021058767
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
121-128
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jun 11, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—