All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-esteem of Younger School-age Children with Specific Learning Disabilities in Foreign Language Teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063891" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063891 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení

  • Original language description

    Studie se zabývá sebehodnocením žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci,u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení v cizojazyčné výuce a jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu ? žáci, učitelé a rodiče. Výzkum byl realizován v letech 2011 a 2012 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

  • Czech name

    Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení

  • Czech description

    Studie se zabývá sebehodnocením žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci,u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení v cizojazyčné výuce a jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu ? žáci, učitelé a rodiče. Výzkum byl realizován v letech 2011 a 2012 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání ? aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Výzkum ? teorie ? praxe ? profesní příprava

  • ISBN

    9788021058767

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    121-128

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jun 11, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article