Altering the attitudes to socially disadvantaged people by simulating societies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063901" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063901 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti simulací společenských systémů při utváření postojů k sociálně znevýhodněným skupinám
Original language description
Kapitola představuje výsledky pilotní studie šetření vlivu simulačních her ve společenskovědním vzdělávání na postoje žáků k sociální solidaritě zkoumáním změny jednotlivých složek postoje pomocí Q-metodologie a vysvětluje potenciál simulačních her pro rozvoj emocionální složky postojů žáků.
Czech name
Možnosti simulací společenských systémů při utváření postojů k sociálně znevýhodněným skupinám
Czech description
Kapitola představuje výsledky pilotní studie šetření vlivu simulačních her ve společenskovědním vzdělávání na postoje žáků k sociální solidaritě zkoumáním změny jednotlivých složek postoje pomocí Q-metodologie a vysvětluje potenciál simulačních her pro rozvoj emocionální složky postojů žáků.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie
ISBN
9788073152246
Number of pages of the result
8
Pages from-to
171-178
Number of pages of the book
221
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—