Analysis of Quality Textbooks for Primary School: From the Definition of Concept to the Research Instrument
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063926" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063926 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza kvality čítanek pro primární školu: od vymezení pojmu k výzkumnému nástroji
Original language description
V kapitole je prezentován návrh výzkumné metody sloužící k hodnocení kvality čítankových řad pro primární školu z hlediska naplnění komunikační koncepce literárního vzdělávání. Text představuje konstrukci kategoriálního systému, který operacionalizuje komunikační pojetí literárního vzdělávání.
Czech name
Analýza kvality čítanek pro primární školu: od vymezení pojmu k výzkumnému nástroji
Czech description
V kapitole je prezentován návrh výzkumné metody sloužící k hodnocení kvality čítankových řad pro primární školu z hlediska naplnění komunikační koncepce literárního vzdělávání. Text představuje konstrukci kategoriálního systému, který operacionalizuje komunikační pojetí literárního vzdělávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Number of pages of the result
12
Pages from-to
116-127
Number of pages of the book
354
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—