An Adaptation of The Inventory of Learning Styles Questionnaire for Students Learning the English Language
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064010" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064010 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Adaptace dotazníku ?Inventory of Learning Styles? pro respondenty učící se anglický jazyk
Original language description
Příspěvek přibližuje problematiku a náročnost adaptace diagnostického nástroje ? dotazníku Inventory of learning styles (ILS) na konkrétní vyučovaný předmět ? anglický jazyk. Dotazník ILS, který byl původně sestaven na diagnostikování stylů učení studentů studujících současně více vyučovaných předmětů, byl adaptován na české vzdělávací prostředí pro respondenty v terciární sféře vzdělávání, zaměstnance Armády České republiky (AČR), učící se anglický jazyk jako cizí jazyk. Příspěvek byl realizován v rámci řešení projektu na podporu specifického výzkumu studentů doktorských studijních programů.
Czech name
Adaptace dotazníku ?Inventory of Learning Styles? pro respondenty učící se anglický jazyk
Czech description
Příspěvek přibližuje problematiku a náročnost adaptace diagnostického nástroje ? dotazníku Inventory of learning styles (ILS) na konkrétní vyučovaný předmět ? anglický jazyk. Dotazník ILS, který byl původně sestaven na diagnostikování stylů učení studentů studujících současně více vyučovaných předmětů, byl adaptován na české vzdělávací prostředí pro respondenty v terciární sféře vzdělávání, zaměstnance Armády České republiky (AČR), učící se anglický jazyk jako cizí jazyk. Příspěvek byl realizován v rámci řešení projektu na podporu specifického výzkumu studentů doktorských studijních programů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum výuky cizích jazyků II
ISBN
9788021061088
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
17
Pages from-to
23-39
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—