Pupils` and Teachers` Point of View on Test of Chosen School Skills at Chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066081" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00066081 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohled žáků a učitelů na test vybraných žákovských dovedností v chemii
Original language description
Žákům 9. tříd základních škol a 3. ročníků čtyřletých gymnázií a žákům odpovídajících ročníků osmiletých gymnázií byl předložen test zkoumající jejich dovednosti potřebné pro práci s informacemi (hledání informací v textu, vyhledání dat v tabulce a v grafu, analýza dat z více typů záznamu (text, tabulka, graf), přenos dat z textu do tabulky, přenos dat z textu do grafu, kladení otázek). U starších žáků byl test rozšířen o úlohy vyžadující některé speciální chemické dovednosti (chemické výpočty, chemickénázvosloví, převod slovního popisu chemické reakce na zápis chemickou rovnicí, elementární představy o chemické rovnováze). K testu byl přiložen dotazník, zkoumající kromě jiného názory žáků na testové úlohy a četnost procvičování podobných dovedností ve výuce. Učitelé odpovídali na velmi podobný dotazník. Tento článek zpracovává část výsledků uvedeného dotazníkového šetření.
Czech name
Pohled žáků a učitelů na test vybraných žákovských dovedností v chemii
Czech description
Žákům 9. tříd základních škol a 3. ročníků čtyřletých gymnázií a žákům odpovídajících ročníků osmiletých gymnázií byl předložen test zkoumající jejich dovednosti potřebné pro práci s informacemi (hledání informací v textu, vyhledání dat v tabulce a v grafu, analýza dat z více typů záznamu (text, tabulka, graf), přenos dat z textu do tabulky, přenos dat z textu do grafu, kladení otázek). U starších žáků byl test rozšířen o úlohy vyžadující některé speciální chemické dovednosti (chemické výpočty, chemickénázvosloví, převod slovního popisu chemické reakce na zápis chemickou rovnicí, elementární představy o chemické rovnováze). K testu byl přiložen dotazník, zkoumající kromě jiného názory žáků na testové úlohy a četnost procvičování podobných dovedností ve výuce. Učitelé odpovídali na velmi podobný dotazník. Tento článek zpracovává část výsledků uvedeného dotazníkového šetření.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Pupils´ skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
AKTUÁLNE SMEROVANIE VÝSKUMOV V DIZERTAČNÝCH PRÁCACH Z DIDAKTIKY CHÉMIE
ISBN
9788022333009
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
15-25
Publisher name
Vydala Univerzita Komenského v Bratislave vo Vydavateľstve UK
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Nov 22, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—