All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Readiness and Attitudes of Elementary School Teachers towards Education of Pupils with Epilepsy in Terms of Inclusion

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071108" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071108 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze

  • Original language description

    V kapitole je prezentována problematika spojená s edukací žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Současně je analyzovaná znalostní sféra pedagogů v oblasti výchovy a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním a jejich postoje k inkluzi. Výzkumný projekt byl zaměřen na zjištění interdisciplinární angažovanosti pedagogů, jako důležitého předpokladu pro inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním v běžném edukačním procesu. V kapitole jsou také uvedena teoretická východiska a analyzovány vybrané výsledky výzkumného šetření včetně uvedení závěrů.

  • Czech name

    Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze

  • Czech description

    V kapitole je prezentována problematika spojená s edukací žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Současně je analyzovaná znalostní sféra pedagogů v oblasti výchovy a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním a jejich postoje k inkluzi. Výzkumný projekt byl zaměřen na zjištění interdisciplinární angažovanosti pedagogů, jako důležitého předpokladu pro inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním v běžném edukačním procesu. V kapitole jsou také uvedena teoretická východiska a analyzovány vybrané výsledky výzkumného šetření včetně uvedení závěrů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Vzdělávání žáků se speciáíními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII

  • ISBN

    9788073152468

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    269-280

  • Number of pages of the book

    418

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter