Motivation in the process of self-regulated learning: the first results
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072374" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072374 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace v procesu autoregulace učení: Výsledky empirického šetření
Original language description
Cílem šetření bylo kromě popisu úrovně sledovaných motivačních komponent autoregulace učení objasnit také míru jejich vzájemných závislostí a zjistit příčinné souvislosti, které mohou autoregulaci učení ovlivnit. Znamená to zjištění věkových rozdílů v úrovni motivace, rozdílů dle pohlaví, oboru, formy studia, ročníku a dle aktuální studijní úspěšnosti. V neposlední řadě jsme zjišťovali, jak studenti vnímají svou aktuální studijní úspěšnost, jak jsou s touto úspěšností spokojení a co podle nich nejčastěji rozhoduje o studijním neúspěchu. Úvahy o autoregulaci učení a okolnostech, které ji ovlivňují, mohou být pojaty jako impuls ke strukturaci školního učení a modifikaci profesní přípravy studentů pomáhajících profesí.
Czech name
Motivace v procesu autoregulace učení: Výsledky empirického šetření
Czech description
Cílem šetření bylo kromě popisu úrovně sledovaných motivačních komponent autoregulace učení objasnit také míru jejich vzájemných závislostí a zjistit příčinné souvislosti, které mohou autoregulaci učení ovlivnit. Znamená to zjištění věkových rozdílů v úrovni motivace, rozdílů dle pohlaví, oboru, formy studia, ročníku a dle aktuální studijní úspěšnosti. V neposlední řadě jsme zjišťovali, jak studenti vnímají svou aktuální studijní úspěšnost, jak jsou s touto úspěšností spokojení a co podle nich nejčastěji rozhoduje o studijním neúspěchu. Úvahy o autoregulaci učení a okolnostech, které ji ovlivňují, mohou být pojaty jako impuls ke strukturaci školního učení a modifikaci profesní přípravy studentů pomáhajících profesí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
ISBN
9788021066779
Number of pages of the result
20
Pages from-to
104-123
Number of pages of the book
263
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—