All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Motivation in the process of self-regulated learning: the first results

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072374" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072374 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Motivace v procesu autoregulace učení: Výsledky empirického šetření

  • Original language description

    Cílem šetření bylo kromě popisu úrovně sledovaných motivačních komponent autoregulace učení objasnit také míru jejich vzájemných závislostí a zjistit příčinné souvislosti, které mohou autoregulaci učení ovlivnit. Znamená to zjištění věkových rozdílů v úrovni motivace, rozdílů dle pohlaví, oboru, formy studia, ročníku a dle aktuální studijní úspěšnosti. V neposlední řadě jsme zjišťovali, jak studenti vnímají svou aktuální studijní úspěšnost, jak jsou s touto úspěšností spokojení a co podle nich nejčastěji rozhoduje o studijním neúspěchu. Úvahy o autoregulaci učení a okolnostech, které ji ovlivňují, mohou být pojaty jako impuls ke strukturaci školního učení a modifikaci profesní přípravy studentů pomáhajících profesí.

  • Czech name

    Motivace v procesu autoregulace učení: Výsledky empirického šetření

  • Czech description

    Cílem šetření bylo kromě popisu úrovně sledovaných motivačních komponent autoregulace učení objasnit také míru jejich vzájemných závislostí a zjistit příčinné souvislosti, které mohou autoregulaci učení ovlivnit. Znamená to zjištění věkových rozdílů v úrovni motivace, rozdílů dle pohlaví, oboru, formy studia, ročníku a dle aktuální studijní úspěšnosti. V neposlední řadě jsme zjišťovali, jak studenti vnímají svou aktuální studijní úspěšnost, jak jsou s touto úspěšností spokojení a co podle nich nejčastěji rozhoduje o studijním neúspěchu. Úvahy o autoregulaci učení a okolnostech, které ji ovlivňují, mohou být pojaty jako impuls ke strukturaci školního učení a modifikaci profesní přípravy studentů pomáhajících profesí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům

  • ISBN

    9788021066779

  • Number of pages of the result

    20

  • Pages from-to

    104-123

  • Number of pages of the book

    263

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter