Skills in mathematics of pupils with dyscalculia: verification of research tool and research results
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072683" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072683 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu
Original language description
Kapitola se zaměřuje na odlišnosti v úrovni osvojených dovedností v matematice u žáka s dyskalkulií a u žáků bez dyskalkulie. Prezentujeme zde postup ověřování výzkumného nástroje, kterým byl didaktický test, a hlavní i dílčí výsledky výzkumného šetření,které se zaměřují na dovednosti žáka v matematice.
Czech name
Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu
Czech description
Kapitola se zaměřuje na odlišnosti v úrovni osvojených dovedností v matematice u žáka s dyskalkulií a u žáků bez dyskalkulie. Prezentujeme zde postup ověřování výzkumného nástroje, kterým byl didaktický test, a hlavní i dílčí výsledky výzkumného šetření,které se zaměřují na dovednosti žáka v matematice.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
ISBN
9788021066779
Number of pages of the result
21
Pages from-to
187-207
Number of pages of the book
263
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—