Development of an instrument for research into inclusive orientation of schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072916" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072916 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvorba výzkumného nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze
Original language description
V kapitole je popsán vývoj nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze. Nástroj má zjišťovat, jak dalece je škola inkluzivně profilovaná a do jaké míry škola naplňuje stanovené inkluzivní dimenze. Autorka popisuje metodologii výzkumu a shrnuje, jak přitvorbě nástroje postupovala od identifikovaných dimenzí přes koncepty, operační definice k indikátorům.
Czech name
Tvorba výzkumného nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze
Czech description
V kapitole je popsán vývoj nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze. Nástroj má zjišťovat, jak dalece je škola inkluzivně profilovaná a do jaké míry škola naplňuje stanovené inkluzivní dimenze. Autorka popisuje metodologii výzkumu a shrnuje, jak přitvorbě nástroje postupovala od identifikovaných dimenzí přes koncepty, operační definice k indikátorům.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
ISBN
9788021066779
Number of pages of the result
15
Pages from-to
14-28
Number of pages of the book
263
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—