All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Student teachers reflection on their social role during long term practice in school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073778" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00073778 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.acor.cz/acor/media/content/Konference/program_konference_web.pdf" target="_blank" >http://www.acor.cz/acor/media/content/Konference/program_konference_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ?Cítil jsem se jako bachař.? Reflexe nové sociální role studenty učitelství na praxi

  • Original language description

    Příspěvek vychází z analýzy deníků z praxe 58 studentů Pedagogické fakulty. Na otázku ?Jak studenti na praxi vnímají svoji sociální roli ve škole?? odpovídáme ve vztahu k cvičným učitelům a k žákům. Studenti se mezi těmito dvěma stranami ocitají v kvazikontrolní roli. Ve vztahu k žákům vstupují do role kontrolních agentů, což je opozitum k roli kontrolovaných, kterou hrají ve vztahu k cvičným učitelům. Reflexe kontrolní role studentů na praxi je zachycena ve třech oblastech: didaktické, sociální a osobnostní.

  • Czech name

    ?Cítil jsem se jako bachař.? Reflexe nové sociální role studenty učitelství na praxi

  • Czech description

    Příspěvek vychází z analýzy deníků z praxe 58 studentů Pedagogické fakulty. Na otázku ?Jak studenti na praxi vnímají svoji sociální roli ve škole?? odpovídáme ve vztahu k cvičným učitelům a k žákům. Studenti se mezi těmito dvěma stranami ocitají v kvazikontrolní roli. Ve vztahu k žákům vstupují do role kontrolních agentů, což je opozitum k roli kontrolovaných, kterou hrají ve vztahu k cvičným učitelům. Reflexe kontrolní role studentů na praxi je zachycena ve třech oblastech: didaktické, sociální a osobnostní.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Power in the classes taught by student teachers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů