The potential of comics as an educational mean: An inspiration for a science instruction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075857" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00075857 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti komiksu jako didaktického prostředku: inspirace pro přírodovědnou výuku
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na problematiku didaktického komiksu a představení jeho edukačního potenciálu v přírodovědné výuce. Smyslem je nabídnout učitelům ve školách inspiraci, jak postupovat při využívání komiksu pro účely vlastní výuky. Nejdříve je čtenářseznamován se stručnou historií komiksu a "milníky" jeho použití ve vzdělávání. V návaznosti jsou vysvětlovány charakteristické vlastnosti komiksu, jež podmiňují jeho fungování jako didaktického prostředku. Nabízen je i jednoduchý návod, jak vlastní didaktický komiks vytvořit prostřednictvím on-line rozhraní. Součástí jsou také didaktické nápady, jak komiksem jako neotřelým didaktický prostředkem pracovat a napomáhat tak inovaci a zatraktivnění vlastní přírodovědné výuky.
Czech name
Možnosti komiksu jako didaktického prostředku: inspirace pro přírodovědnou výuku
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na problematiku didaktického komiksu a představení jeho edukačního potenciálu v přírodovědné výuce. Smyslem je nabídnout učitelům ve školách inspiraci, jak postupovat při využívání komiksu pro účely vlastní výuky. Nejdříve je čtenářseznamován se stručnou historií komiksu a "milníky" jeho použití ve vzdělávání. V návaznosti jsou vysvětlovány charakteristické vlastnosti komiksu, jež podmiňují jeho fungování jako didaktického prostředku. Nabízen je i jednoduchý návod, jak vlastní didaktický komiks vytvořit prostřednictvím on-line rozhraní. Součástí jsou také didaktické nápady, jak komiksem jako neotřelým didaktický prostředkem pracovat a napomáhat tak inovaci a zatraktivnění vlastní přírodovědné výuky.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.30.0009" target="_blank" >EE2.3.30.0009: Employment of Newly Graduated Doctors of Science for Scientific Excellence</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů